Kundestøtte YX-stasjoner
Kvittering eller spørsmål til YX stasjonen?
Finn kontaktopplysningene til stasjonen i kartet.
Kvittering eller spørsmål til YX stasjonen?
Finn kontaktopplysningene til stasjonen i kartet.
Spørsmål om Firma- eller Truck-kort?
Kvittering eller spørsmål fra YX 7-Eleven-stasjoner?
Telefon: 22 12 42 12
E-post: bedrift@unox.no
Våre åpningstider: mandag-fredag 8:00-16:00
Hvorfor har jeg ikke mottatt kortet jeg bestilte?
Etter at du har fått en bestillingsbekreftelse fra oss vil det ta cirka en uke før du har ditt nye kort i postkassen. Dersom du ikke har mottatt kortet ditt etter en uke, ta kontakt med kundestøtte.
Kortet mitt er stjålet/mistet - hvordan sperrer jeg kortet mitt?
Har du mistet eller blitt frastjålet ditt må kortet sperres snarest for å unngå misbruk.
Kontakt Kundestøtte.
Har du administratortilgang til Din Arena kan du sperre kort selv:
Logg inn på Din Arena.
Finn aktuelt kort under kortoversikt og velg "sperr kort".
Sperret kort skal ha status Mistet/stjålet i kortoversikten.
Vi gjør oppmerksom på at sperret kort ikke kan åpnes igjen senere.
Kan jeg deaktivere kortet mitt en periode?
Du kan deaktivere et kort som ikke er i bruk. Deaktiverte kort kan åpnes igjen om du ønsker å ta det i bruk senere.
Kontakt Kundestøtte.
Har du administratortilgang til Din Arena kan du deaktivere kort selv:
Logg inn på Din Arena.
Finn aktuelt kort under kortoversikt og velg "Deaktiver kort".
Deaktivert kort har status "Deaktivert" i kortoversikten.
Jeg har glemt pinkoden min, hvordan får jeg ny?
Du kan kontakte Kundestøtte for å bestille opp en kopi av din pinkode. Denne vil bli sendt pr post til bedriftens adresse. Dette tar normalt ca en uke.
Av sikkerhetsmessige grunner har vi ikke tilgang til din pinkode og kan heller ikke sende den pr e-post.
Har du administratortilgang til Din Arena kan du endre pinkoden din selv:
Logg inn på Din Arena.
Finn aktuelt kort under kortoversikten og velg "Endre pinkode" og bekreft endringen med BankId. Ny pinkode er aktivert i løpet av ca 15 minutter.
Kan jeg endre pinkoden min?
Dersom du har administratortilgang til Din Arena kan du endre pinkoden din selv:
Logg inn på Din Arena. Finn aktuelt kort under Kortoversikten, velg Endre pinkode og bekreft endringen med BankId. Ny pinkode er aktivert i løpet av ca 15 minutter.
Hvorfor fungerer ikke kortet mitt?
Det kan være flere årsaker til at kortet ditt ikke fungerer:
Ta kontakt med kundestøtte så finner vi årsaken og forslag til løsning.
Mitt kort har utløpt, hvorfor har jeg ikke mottatt nytt kort?
Kortet er gyldig til og med utløpsmåned/år som står på kortet. Dersom ditt kort er utløpt og du ikke har mottatt nytt kort fra oss, så skyldes dette normalt at kortet ikke har vært brukt de siste 3 måneder før vi aktiverte fornyelse.
Ta kontakt med kundestøtte så ordner vi et nytt kort til deg.
Jeg er kunde hos dere - hvordan bestiller jeg flere kort?
Bestill dine kort på Din Arena. Gå på Kort – Bestilling. Registrer ønskede opplysninger og kortrestriksjoner før du sender din bestilling.
Bestilte kort kan ventes mottatt om ca en uke.
Du kan også sende din bestilling til kundeservice@yx.no
Husk å oppgi ditt orgnr, hva du ønsker kortet skal merkes med og hvilke restriksjoner du ønsker på kortet.
Jeg mangler kvittering - kan dere hjelpe meg?
Det kan vi. Men for å finne riktig kvittering trenger vi opplysninger om
Hvilken stasjon kjøpet er gjort på, dato/klokkeslett og beløp.
Gjelder kjøp: Kontakt:
YX Stasjon kundeservice@yx.no
YX 7-Eleven info@7-eleven.no
Uno-X automat@unox.no
På hvilke stasjoner kan jeg benytte YX-kortet?
YX Firmakort: YX, YX 7-Eleven og Uno-X.
Med YX-Firmakort får du alltid best rabatt på våre YX stasjoner.
YX Truckkort: YX Truck, YX, YX 7-Eleven, Uno-X samt Preem Sverige og YX Danmark.
Med YX-Truckkort får du alltid best rabatt på våre YX stasjoner.
Se vår stasjonsoversikt
Hvilken rabatt har jeg?
Rabatten din er spesifisert på din faktura.
Hvordan får jeg tilgang til Din Arena?
Vi oppretter alltid administrator-tilgang tilknyttet e-posten som er oppgitt i kortsøknaden.
Dersom du er usikker på hvilken adresse som ble oppgitt, kan du ta kontakt med kundeservice@yx.no så hjelper vi deg.
Administrator i din bedrift har også anledning til å opprette flere brukere fra din bedrift på Din Arena.
Hva er brukernavnet mitt på Din Arena?
Brukernavnet er den e-posten du registrerte første gang du søkte kort hos oss